1. Właścicielem Sklepu Internetowego partsleader.pl jest firma :

PW  Aleksandra Ossowicka-Bambrowicz

ul. Akacjowa 42

86-014 Pawłówek

NIP: 9671227474

tel. 724 325 898

sklep@partsleader.pl

  1. Zamówienia w sklepie można składać poprzez:

a)      Sklep internetowy www.partsleader.pl

b)      Telefonicznie 724 425 898

c)       Mailowo sklep@partsleader.pl

  1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  2. Zamówienia przyjmowane są tylko i wyłącznie po poprawnym wypełnieniu przez klienta formularza zamówienia znajdującego się na stronie sklepu.
  3. Zamówienia bez wprowadzonego prawidłowo adresu mailowego i aktualnego numeru kontaktowego klienta nie będą realizowane.
  4. Maksymalny czas na realizacje zamówienia wynosi 7 dni roboczych. Jednakże większość zamówień będzie realizowanych w ciągu 24-48h ( przy czym większość paczek wysyłamy następnego dnia roboczego, dotyczy to w szczególności paczek wysyłanych za pośrednictwem Inpost ).
  5. W sytuacji kiedy towaru brakuje na magazynie, zamawiający jest poinformowany o tym fakcie telefonicznie bądź mailowo oraz o ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Klient może również zrezygnować z brakującej pozycji lub też z całego zamówienia po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
  6. Oferta Sklepu jest ważna tylko na terenie Polski.
  7. Do każdego zamówienia jest wystawiany paragon fiskalny lub rachunek. Wystawiamy faktury VAT.
  8. Zamieszczone zdjęcia produktów mogą w nieznacznym stopniu różnić się od produktów sprzedawanych przy zachowaniu odpowiednich parametrów technicznych.
  9. Zdjęcia oraz teksty są własnością firmy PW  Aleksandra Ossowicka-Bambrowicz, w związku z czym kopiowanie, rozpowszechnianie oraz użytkowanie w celach komercyjnych bez zgody właściciela są zabronione.
  10. Sklep partsleader.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych towarów, znajdujących się w ofercie sklepu internetowego bez podania przyczyny..
  11. Za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika sklep nie odpowiada.
  12. Odbiór osobisty w Pawłówku możliwy jest tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
  13. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku „ O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez przedmiot niebezpieczny” kupujący może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru przez kupującego. Koszt zwrotu przesyłki pokrywa zamawiający. Zwracany towar musi być nieuszkodzony w oryginalnym opakowaniu z załączonym paragonem fiskalnym/rachunkiem. Zwrot pieniędzy za zwrócony towar następuje do 7 dni, od otrzymania przez obsługę sklepu informację z numerem rachunku bankowego oraz dane na jakie mają być zwrócone należne pieniądze.
  14. Reklamacja

Podstawą reklamacji zakupionego towaru w naszym sklepie jest paragon lub rachunek.

Gwarancja produktów obejmuje tylko i wyłącznie wady fabryczne oraz ukryte wynikłe w czasie prawidłowego użytkowania produktu.

W wypadku uszkodzenia produktu przez użytkownika, nie będzie podstaw do uznania takiej reklamacji.

Aby zareklamować zakupiony sprzęt należy:

  • Podpisać kartę gwarancyjną lub paragon/rachunek na odwrocie imieniem oraz nazwiskiem
  • Towar wysłać na własny koszt ( nie odbieramy paczek za pobraniem )
  • Dołączyć do przesyłki szczegółowy opis uszkodzenia oraz całą zaistniałą sytuację związaną z powstaniem uszkodzenia.
  • Odebrany przez nas towar zostaje wysłany do producenta
  • W wypadku uznania reklamacji towar wraca do klienta na koszt sklepu, w innym wypadku należy ponieść koszty przesyłki z powrotem do nadawcy
  1. Firma PW  Aleksandra Ossowicka-Bambrowicz zobowiązuje się do ochrony danych osobowych z godnie z ustawą „ O ochronie danych osobowych”.

Regulamin zgodny ze zmianami obowiązującymi od dnia 25.12.2014 r.

 

  1. Informacje o sklepie
    1. Sklep internetowy (zwany dalej Sklepem lub Sprzedawcą) działający pod adresem www.partsleader.pl prowadzony jest przez firmę PW  Aleksandra Ossowicka-Bambrowicz z siedzibą w Pawłówku przy ulicy Akacjowej 42, NIP ( 9671227474), Nr telefonu (724 325 898).
  2. Oferta sklepu
    1. Oferta prezentowana na stronie sklepu nie jest ofertą handlową w rozumieniu KC i stanowi zaproszenie do składania ofert kupna.
    2. Momentem zawarcia umowy jest moment przyjęcia oferty Konsumenta przez Sklep, czyli moment potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia przez obsługę sklepu.
    3. Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w koszyku, informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.
  3. Do każdego wysyłanego zamówienia załączamy specyfikację sprzedaży, paragon fiskalny lub fakturę.
  4. Zamówienia
    1. Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówień (koszyka) na stronie sklepu, poprzez e-mail lub telefonicznie.
    2. Złożenie zamówienia przez konsumenta stanowi złożenie przez niego oferty zawarcia umowy sprzedaży. Do zawarcia umowy dochodzi w chwili przyjęcia tej oferty przez sklep bez zastrzeżeń.
    3. Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim.
    4. Treść umów sprzedaży jest każdorazowo utrwalana, zabezpieczana – poprzez wykonanie kopii zapasowej - i przechowywana przez 5 lat w wersji elektronicznej w systemie teleinformatycznym Sklepu Internetowego oraz w wersji papierowej – paragony/faktury. Treść umowy sprzedaży udostępniana jest kupującemu w wiadomości e-mail, w której Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia.
    5. Konsument niezwłocznie otrzymuje e-mail z treścią zamówienia.
    6. Termin realizacji zamówienia jest liczony od daty potwierdzenia przez sklep niezbędnych danych do przygotowania zamówienia.
    7. Zamówienia są realizowane w terminie określonym przy zamawianym produkcie (od otrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia zgodności zamówienia) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót i niedziel, nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy. Przez realizację zamówienia rozumieć należy przekazanie zakupionego towaru podmiotowi odpowiedzialnemu za dostarczenie towaru do Kupującego.
    8. W razie opóźnienia Kupujący może wyznaczyć dodatkowy termin do wydania rzeczy, a po jego bezskutecznym terminie może od umowy odstąpić.
    9. Sprzedawca może kontaktować się z Konsumentem celem potwierdzenia zamówienia, danych teleadresowych, czy ustaleń wynikających z treści zawartych w komentarzu do zamówienia.
    10. O realizacji zamówienia sprzedawca poinformuje osobnym e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki, nazwa firmy zajmującej się profesjonalnym doręczaniem przesyłek lub poprzez system informatyczny sklepu internetowego. Formę przesyłki wybiera również klient podczas realizacji zamówienia. W wypadku firmy kurierskiej koszt przesyłki jest znany klientowi już na etapie koszyka zakupowego.
    11. Zamówienia wysyłane za pośrednictwem Inpost są doręczane w terminie ok. 2-3 dni roboczych licząc od daty realizacji zamówienia.
    12. W przypadku odstępstw w doręczeniach przesyłek o których mowa w pkt. 8 i 9 sprzedawca prosi Konsumenta o powiadomienie o zaistniałej sytuacji drogą telefoniczną lub mailową (prosimy podać nr zamówienia i dane teleadresowe)
    13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Konsumenta niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych. Koszty związane z wysyłką na nieprawidłowy adres jak i ponowną wysyłką na poprawny adres ponosi Konsument.
    14. Do każdego zamówienia sprzedawca dołącza paragon fiskalny lub na życzenie Konsumenta fakturę.
    15. Każdy komentarz do zamówienia będzie czytany i uwzględniany w miarę możliwości sprzedawcy. Wszelkie wątpliwości wynikające z zamieszczonego przez Konsumenta komentarza będą wyjaśniane zgodnie z zapisem w pkt. 6
  5. Płatności
    1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w katalogu i na stronie internetowej, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Zamówienia złożone realizowane są na warunkach obowiązujących w chwili ich złożenia, wszelkie późniejsze zmiany cen towarów, czy innych elementów objętych zamówieniem nie mają wpływu kształt wcześniej zawartej umowy kupna - sprzedaży. Zniżka wynikająca z kuponów rabatowych/promocji dotyczy tylko oznaczonych produktów i nie sumuje się z innymi promocjami.
    2. Za zamówienia można zapłacić w następujące sposoby:
      1. płatność przelewem tradycyjnym – nr konta, dane sprzedawcy, (w tytule przelewu prosimy wpisać nr zamówienia) – płatność za zamówienie wraz z kosztem wysyłki po złożeniu zamówienia w terminie do 3 dni (w przypadku braku płatności sklep będzie próbował się kontaktować z Konsumentem. W przypadku braku odpowiedzi sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia)
      2. płatność przelewem elektronicznym, szybkie płatności bankowe za pośrednictwem systemu transakcyjnego firmy Hotpay.
    3. W przypadku, gdy płatność za zamówienie będzie niższa od podanej w zamówieniu, sprzedawca poinformuje Konsumenta o konieczności dopłaty. Zamówienie będzie wysłane po zaksięgowaniu dopłaty.
    4. W przypadku gdy płatność za zamówienie będzie wyższa od podanej w zamówieniu, sprzedawca poinformuje Konsumenta o zaistniałej sytuacji z prośbą o podanie nr konta bankowego celem zwrócenia powstałej nadpłaty. Nadpłata zostanie zwrócona w terminie do 48 h od otrzymania informacji z nr konta od konsumenta.
  6. Koszty wysyłki
    1. Koszty wysyłki dostępne są w odrębnej zakładce "Wysyłka".
  7. Odstąpienie od umowy w przypadku zawarcia umowy na odległość
    1. Kupujący-konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyn.
    2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie produktu.
    3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować sklep www.partsleader.pl z siedzibą w Pawłówku (86-014) przy ulicy Akacjowej 42, e-mail: sklep@partsleader.pl, nr telefonu (724 325 898).
    4. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, bez kosztów dostarczenia produktu, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 21 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Kupujący nie poniesieni żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    5. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    6. Kupujący powinien odesłać lub przekazać rzecz do Sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 21 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle rzecz przed upływem terminu 21 dni. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
    7. Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
    8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do:
      1. umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
      2. Produktów sprowadzonych specjalnie na zamówienie klienta w związku z brakiem możliwości zwrotu produktu do hurtowni
      3. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
      4. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
      5. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
      6. umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
      7. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
      8. umowy zawartej na aukcji publicznej;
  8. Gwarancja
    1. Wszystkie produkty prezentowane na stronie sklepu objęte są gwarancją producenta.
    2. W przypadku wykrycia wady lub usterki należy odesłać produkt wraz z kartą gwarancyjną na adres sklepu lub adres serwisu podany na karcie gwarancyjnej.
    3. Jeśli inaczej nie stanowi gwarancja o wyniku reklamacji poinformujemy w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania od Państwa przesyłki reklamacyjnej.
  9. Rękojmia za wady fizyczne
    1. Sklep internetowy ma obowiązek dostarczyć rzeczy bez wad. W przypadku stwierdzenia wady rzeczy Kupujący ma prawo skorzystać z uprawnień wynikających z art. 560 i nn. kodeksu cywilnego. Kupujący w szczególności może zażądać wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny. Jeżeli wada jest istotna, kupujący może odstąpić od umowy.
    2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada rzeczy zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy kupującemu.
    3. Reklamacja może zostać wysłana pocztą elektroniczną na adres: sklep@partsleader.pl, lub wniesiona pisemnie na adres siedziby przedsiębiorcy prowadzącego Sklep Internetowy.
    4. Reklamacja powinna zawierać oznaczenie kupującego i zakupionego towaru oraz wskazanie okoliczności uzasadniających jej złożenie. Reklamacja powinna wskazywać również żądanie wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny. Jeżeli sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  10. Uszkodzenia i braki w transporcie, opóźnienia
    1. W przypadku gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny.
    2. O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę (724 525 898)
    3. W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna – prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą (724 525 898)
    4. W przypadku przesyłki kurierskiej Kupujący-konsument ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Konsument powinien spisać protokół z Kurierem. Nie spisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Konsumenta do złożenia reklamacji (rozumianej jako prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową lub skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji). Protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji. W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Konsumenta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna. W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez Inpost konsument jest proszony o zgłoszenie tego przypadku Sprzedawcy, a Sprzedawca dołoży wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji i naprawienia.
    5. W przypadku zaginięcia przesyłki:
      1. przesyłki za pobraniem – Sprzedawca po otrzymaniu zgłoszenia od Konsumenta złoży reklamację do Inpost. Sprzedawca postara się (z uwzględnieniem stanów magazynowych i możliwości sprowadzenia towaru i ustaleń z Konsumentem) zrealizować zamówienie. O wyniku reklamacji Konsument zostanie poinformowany osobnym mailem lub drogą telefoniczną.
      2. Przesyłki opłaconej – Sprzedawca po otrzymaniu zgłoszenia od Konsumenta złoży reklamację do Inpost.
    6. W tym przypadku przewidywane są następujące zapisy do wyboru przez Sprzedawcę:
      1. Po złożeniu reklamacji u Przewoźnika, Sprzedawca zobowiązuje się wysłać ponownie zamówienie do Konsumenta (z uwzględnieniem stanów magazynowych i możliwości sprowadzenia towaru i ustaleń z Konsumentem) lub zwrócić równowartość zamówienia na wskazane konto bankowe lub adres domowy Konsumenta. Konsument w przypadku gdyby jednak zaginiona przesyłka została doręczona jest zobowiązany do odmowy odbioru lub w przypadku odebrania – odesłania jej na koszt Sklepu.
      2. Po złożeniu reklamacji u Przewoźnika, Sprzedawca zobowiązuje się skontaktować z Konsumentem celem ustalenia czy Konsument będzie oczekiwał na wynik reklamacji, czy tez Sprzedawca ma wysłać ponownie zamówienie (lub zwrócić równowartość zamówienia) przy jednoczesnym zobowiązaniu Konsumenta do odesłania pierwszej przesyłki w przypadku jej doręczenia
      3. Po złożeniu reklamacji u Przewoźnika, Sprzedawca czeka na rozstrzygnięcie reklamacji i dokonuje ponownej wysyłki zamówienia lub zwrotu zapłaty za zamówienie dopiero po otrzymaniu wyniku reklamacji.
  11. Dane osobowe
    1. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż dane osobowe naszych Kupujących-Konsumentów są przechowywane w zbiorze danych www.partsleader.pl z siedzibą przy ul. Akacjowej 42, 86-014 Pawłówek. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby referencyjne oraz realizacji zamówień przez www.partsleader.pl i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych. Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, które należy zgłosić do siedziby naszej firmy w formie pisemnej.
    2. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Kupujących-osób fizycznych określone zostały w "Polityce prywatności".
    3. Pozostałe prawa i obowiązki stron
      1. Jeżeli Sklep Internetowy nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym Kupującego-Konsumenta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
      2. W wypadku gdy Sklep Internetowy nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Kupującego-Konsumenta, Sklep Internetowy może zwolnić się z zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, informując zarazem Kupującego-Konsumenta na piśmie o jego prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na koszt Sklepu Internetowego. W takim wypadku Kupujący-konsument ma prawo odstąpić od umowy w sposób i na zasadach określonych w art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Zwrot rzeczy następuje wówczas na koszt Sklepu Internetowego.
    4. Postanowienia szczególne związane ze świadczeniem przez Sklep internetowy usług drogą elektroniczną
      1. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy, niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
      2. Sklep Internetowy nieodpłatnie udostępnia usługobiorcom niniejszy Regulamin przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, także w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługują się usługobiorcy. W szczególności usługobiorcy mogą bez jakichkolwiek ograniczeń pobierać Regulamin ze strony sklepu internetowego jako plik w formacie html, zapisywać Regulamin na posiadanych nośnikach pamięci oraz wydrukować go w dowolnej ilości egzemplarzy.
      3. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy są następujące:
        1. zawieranie umów sprzedaży on-line – w zakresie towarów sprzedawanych przez Sklep Internetowy,
        2. serwis subskrypcyjny – zapisanie się do listy odbiorców jest dobrowolne.
      4. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, a w szczególności wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep Internetowy są następujące:
        1. połączenie z siecią Internet,
        2. przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML),
        3. klient poczty elektronicznej.
      5. Zakazane jest dostarczanie przez usługobiorców treści o charakterze bezprawnym.
      6. Warunki zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną określone zostały w pkt 2 i 3 niniejszego Regulaminu.
      7. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną określają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
      8. Sklep Internetowy niniejszym określa tryb postępowania reklamacyjnego dot. usług świadczonych drogą elektroniczną:
        1. Usługobiorcy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy,
        2. Reklamacja może zostać wysłana pocztą elektroniczną na adres: www.partsleader.pl ul. Akacjowa 42, 86-014 Pawłówek, lub wniesiona pisemnie na adres siedziby przedsiębiorcy prowadzącego Sklep Internetowy.
        3. Reklamacja powinna zawierać oznaczenie usługobiorcy i wskazanie okoliczności uzasadniających jej złożenie.
        4. Sklep Internetowy dołoży starań, aby reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki.
        5. O uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia reklamacji Sklep Internetowy zawiadomi usługobiorcę niezwłocznie po jej rozpatrzeniu.
      9. Sklep Internetowy informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem. Aktualna informacja o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną przedstawiona została w Załączniku do Regulaminu, stanowiącym jego integralną część.
      10. Sklep Internetowy informuje, że wprowadza następujące dane, niebędące składnikiem treści usługi świadczonej drogą elektroniczną, do systemu informatycznego, którym posługuje się usługobiorca:
        1. Cookies - są to krótkie pliki tekstowe, zawierające informacje, zapisywane w systemie informatycznym kupującego (tj. na komputerze, z którego dokonano połączenia ze Sklepem Internetowym), możliwe do odczytania przez Sklep Internetowy. Pliki te pozwalają na późniejszą identyfikację kupującego w razie ponownego połączenia z kupującego z komputera, na którym zostały zapisane. Cookies są wykorzystywane przez Sklep Internetowy w następujących celach: dla ułatwienia Kupującemu korzystania z zasobów Sklepu Internetowego, w celu dostosowania wyglądu Sklepu Internetowego do oczekiwań i potrzeb konkretnego kupującego (tzw. personalizacja), w celu monitorowania ruchu na stronach Sklepu Internetowego, w tym porównania częstotliwości korzystania z określonych zasobów przez kupujących. Kupujący ma prawo w każdym czasie wyłączyć "cookies". Wyłączenie obsługi "cookies" jest możliwe w przeglądarce kupującego.
        2. Sklep Internetowy przesyła kupującemu e-maile, w których potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji i przebieg realizacji zamówienia.
        Sądy polubowne
      1. Szczegóły dotyczące sposobów oraz dostępu do pozasądowych form rozstrzygania sporów znajdują się Tutaj Znajduje się tam poradnik, których można pobrać w formacie PDF. Poradnik został opracowany przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów – Departament Inspekcji Handlowej oraz Departament Polityki Konsumenckiej Europejskie Centrum Konsumenckie ECK Polska.
      2. Pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odry dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
    5. Postanowienia końcowe
      1. Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu.
      2. Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby ewentualne sytuacje sporne były rozwiązywane polubownie i na korzyść Konsumenta.
      3. W przypadku nie osiągnięcia porozumienia sytuacje sporne będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny
      4. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych kupujących-osób fizycznych określone zostały w "Polityce prywatności" –
      5. Zdjęcia i informacje zawarte na stronie sklepu stanowią własność Sprzedawcy i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby, firmy bez zgody Sprzedawcy.
      6. Regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2014. Zmiany regulaminu będą publikowane na stronie sklepu w zakładce Regulamin Zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.